Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Szczegółowe informacje o tym, jak wybrać agencję SEO. Przekonaj się!

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu spora cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną firmę SEO? Zalecamy skorzystać z sugestii ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, że cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Baidu, Yahoo czy też Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, przeważnie jest to skomplikowane bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których idea SEO jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób objaśnia, jak zatrudnić solidną agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od gruntownego audytu strony,
  • zdolność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • stała kontrola stanu strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google akcentuje także, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą namacalne efekty najczęściej po paru miesiącach pracy.