Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Na k-myk.pl uzyskasz więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję social media Kraków.

Działania reklamowe powinny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy właścicielem sklepu, wytwórcą czy usługodawcą. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (klipy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie zastosowane podczas projektowania materiałów reklamowych – billboardów, ulotek, stoisk targowych lub kalendarzy. Agencja reklamowa napisze także interesujące, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, jak Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są głównie do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model kooperacji. Praca agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów czy sympozjów, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej i niezawodnej ekipy pracowników – należy zlecić jej zorganizowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu kompetentnych ekspertów. Pozwala to na zlecenie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.

K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]